Obsługa mediów społecznościowych

social media

Media społecznościowe albo bardziej anglojęzycznie Social Media są formą przekazu informacji. Odbywa się to głównie za pośrednictwem stron internetowych albo różnego rodzaju aplikacji.  Dzięki mediom tego rodzaju można zbudować sieć kontaktów z innymi użytkownikami.

Krótko mówiąc media społecznościowe pozwalają na zbudowanie swego rodzaju wizerunku, rozumianego jako prestiż i na przynależność do różnych grup. Chcąc nie chcąc media społecznościowe pozwalają użytkownikom na realizację dwóch wyższych potrzeb z piramidy Maslowa, tj. potrzeby uznania i przynależności.

Media społecznościowe w praktyce

Bardzo dużo firm na świecie a ostatnimi czasy również w Polsce korzysta z serwisów społecznościowych w nieco innym celu niż wyżej wspomniana realizacja potrzeb wyższych wg piramidy Maslowa. Mianowicie, firmy wykorzystują social media do realizacji swojej strategii marketingowej. Najczęściej wybieranymi do tych celów serwisami są Facebook, LinkedIn i Twitter. Jak się okazuje przedsiębiorstwa z każdym rokiem wydają coraz więcej pieniędzy na promowanie się w mediach społecznościowych.

Najczęściej promowane branże

  • firmy edukacyjne
  • sektor komunikacyjny
  • sprzedaż
  • oraz usługi

Co ciekawe, sektor energetyczny jest branżą, która najrzadziej reklamowana jest przez serwisy społecznościowe.

Jak przebieg reklamy w social media propnujemy?

  1. Chcąc wypromować się w mediach społecznościowych trzeba przyjąć określoną taktykę.
  2. Postawą reklamy w social media jest zbudowanie obecności danej marki w internecie.
  3. Każda promocja prowadzona w ten sposób zaczyna się od określenia strategii komunikacji. Krótko mówiąc należy tworzymy spójną strategię danej marki, czyli definiujemy cele kampanii i określamy oczekiwany wizerunek firmy
  4. Prowadząc już profile firmowe w popularnych mediach społecznościowych czujemy się odpowiedzialni za kompleksową kreację wizerunku danej firmy oraz za profesjonalną komunikacje z użytkownikami danego rodzaju mediów
  5. Różnego rodzaju akcje promocyjne tworzone w obrębie określonych serwisów społecznościowych trafiają w sposób bezpośredni do odbiorców, na których najbardziej zależy naszym klientom
  6. W całym tym procesie reklamy w mediach społecznościowych oczywiście nie może zabraknąć analizy rynków konkurencji i grup docelowych danej marki.

Bez względu na to jaki rodzaj reklamy i kampanii w mediach Państwo wybierzecie to u nas zawsze liczy się słowo. Nie zapominamy o jego mocy. To właśnie treści reklamowe mają największy wpływ na to, czy potencjalny klient zechce kliknąć w Państwa reklamę.

Skuteczność reklamy w mediach społecznościowych

Media społecznościowe bez wątpienia przynoszą wiele dobrego podczas budowania obecności danej marki w sieci. Przy ciekawie prowadzonym profilu w social media, tworząc jednocześnie treści łatwe do udostępniania można liczyć na duży zasięg odbiorców do których dotrą określone wpisy, czy posty.

Skuteczność tego rodzaju reklamy prowadzonej przez naszą firmę opieramy przede wszystkim na dobrze zbudowanej strategii marketingowej.
Wyznajemy zasadę, że chcąc przyciągnąć klientów należy przede wszystkim stosować marketing, a nie samą reklamę.

Cennik za reklamę w social media

Prowadzenie marketingu i reklamy w social media zawsze zaczynamy od ustalenia maksymalnego budżetu jaki planują wydać Państwo na reklamy, zazwyczaj ustalamy to w skali miesiąca. Na początku nie musi być on wysoki, wystarczy taki, który pozwoli Państwu na ocenienie tego jak sprawdza się reklama. Z czasem budżet zawsze można zwiększyć.

Nie mamy sztywnego cennika za konkretny zakres usług. Jesteśmy elastyczni w tej kwestii i zawsze ustalamy ceny w stosunku do zakresu zadań, które mamy wykonać.

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:
tel: 692 411 242
office@shineonagency.pl

 

Powrót do oferty