Obsługa kont social media

Niemal każdy przedsiębiorca wie, że dostosowanie się do aktualnych trendów panujących na rynku to niepisany wymóg sukcesu. Nic więc dziwnego, że większość gałęzi biznesu przenosi swoje codzienne działania do sieci – prowadzenie fanpage na Facebooku, Instagramie czy LinkedInie to konieczność w przypadku firm, które chcą uzyskać najbardziej efektywne wyniki rozpoznawalności czy sprzedaży.
Obsługa kont social media
Jakie korzyści daje social media

Media społecznościowe - jakie korzyści daje prowadzenie fanpage

Firmowy profil w mediach społecznościowych stał się niejako wizytówką firmy. Systematyczne i skrupulatne prowadzenie fanpage marki przekłada się poszerzenie grupy docelowej, wzrost zainteresowania potencjalnych klientów produktami i tym samym – większe zyski ze sprzedaży.
Co jednak często umyka osobom rozpoczynającym działania w mediach społecznościowych – efektywne prowadzenie Facebooka, obsługa Instagrama czy moderacja LinkedIna nie ogranicza się wyłącznie do udostępniania treści. Social media to przestrzeń możliwości tylko w przypadku, gdy potrafimy je znaleźć i dobrze wykorzystać.

Prowadzenie Facebooka

Niemal każdy przedsiębiorca wie, że dostosowanie się do aktualnych trendów panujących na rynku to niepisany wymóg sukcesu. Nic więc dziwnego, że większość gałęzi biznesu przenosi swoje codzienne działania do sieci – prowadzenie fanpage na Facebooku, Instagramie czy LinkedInie to konieczność w przypadku firm, które chcą uzyskać najbardziej efektywne wyniki rozpoznawalności czy sprzedaży.

Poproś o wycenę

Prowadzenie TikToka 

Tik Tok to jedna z najpopularniejszych obecnie aplikacji mobilnych, dzięki której użytkownicy mogą tworzyć, udostępniać i oglądać krótkie klipy video. Platforma zyskała niesamowitą popularność wśród odbiorców z całego świata – w tym wśród marek własnych i przedsiębiorstw. Aktywność na kanale pozwala:
• dotrzeć do szerokiego grona odbiorców za sprawą atrakcyjnej formy przekazu i świetnie działającego systemu hasztagów
• tworzyć kreatywne i angażujące treści promocyjne zgodne z ogólnie przyjętą zasadą “Nie twórz reklam. Twórz TikToki”
• podjąć efektowną współpracę z influencerami
• podążać za trendami, reagować na wydarzenia z kraju i świata (RTM) oraz inspirować się materiałami o wysokich wynikach

Poproś o wycenę

Prowadzenie Twittera

Twitter to przykład kanału stawiającego na dialog – limit 280 znaków wymusza na użytkownikach zwięzłą i precyzyjną komunikację. Platforma realizuje przede wszystkim zadania wizerunkowe, choć w równie dużym stopniu może stać się czymś na wzór internetowego biura obsługi klienta firmy. Konto zarówno firmowe, jak i biznesowe umożliwia:
• zbudowanie i utrzymanie dobrych relacji z użytkownikami, dzięki możliwości natychmiastowego feedbacku
• zarządzanie reputacją, budowanie wizerunku i świadomości marki oraz skracanie dystansu między przedsiębiorstwem a odbiorcami za sprawą krótkich, ale wartościowych wpisów
• stworzenie solidnej i zaangażowanej społeczność wokół marki
• angażowanie się w dyskusje na temat popularnych wydarzeń oraz trendów

Poproś o wycenę

Prowadzenie Pinteresta

Pinterest jest serwisem społecznościowym skupionym wokół treści graficznych – pozwala odkrywać i kolekcjonować różnorodne formaty materiałów wizualnych na tworzonych przez użytkowników tablicach. Wielokrotnie niedoceniana marketingowo platforma kryje ogromny potencjał sprzedażowy:
• łączący 3,7mln polskich użytkowników serwis pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców [której większość, bo aż 87%, stanowią kobiety]
• możliwość umieszczenia pod grafiką linku przekierowującego do strony sklepu to świetne źródło ruchu i o wiele krótsza droga do konwersji [według danych Open Mobi aż 57% użytkowników kupiło produkt, który znalazło na Pinterest]
• za sprawą maksymalnej wizualizacji przekazów tradycyjnych i reklamowych portal umożliwia szybkie i efektywne zainteresowanie odbiorców marką lub produktem

Poproś o wycenę

Prowadzenie LinkedIna

LinkedIn to platforma służąca budowaniu relacji zawodowych i nawiązywaniu współprac biznesowych z poziomu użytkownika prywatnego, ale też przedsiębiorstwa. Zarówno firmy działające w sektorze B2B, jak również marki własne mogą za sprawą oferowanych przez LinkedIn możliwości:
• docierać do partnerów biznesowych, sponsorów, kontrahentów, dystrybutorów itd.
• informować odbiorców o swoim doświadczeniu i osiągnięciach biznesowych
• wykreować wizerunek eksperta w branży, wartościowego pracodawcy czy interesującego partnera biznesowego
• zwiększyć wiarygodność i autentyczność marki

Poproś o wycenę

Prowadzenie Instagrama

Według oficjalnych statystyk z profili biznesowych na Instagramie korzysta obecnie ponad 8 milionów marek na całym świecie, a ponad 53% indywidualnych użytkowników szuka tam profili swoich ulubionych firm.
Czym Instagram różni się od pozostałych kanałów social media? Gdy Facebook pozwala na większą różnorodność treści, Instagram stawia wyłącznie na zdjęcia, które przykuwają naszą uwagę szybciej i skuteczniej od tekstu.
Decydując się na prowadzenie działań na Instagramie:
• podniesiesz widoczność i rozpoznawalność marki
• zachowasz spójność i estetykę wizualną marki
• stworzysz dodatkowy kanał interakcji z klientami
• zyskasz wiele możliwości ciekawej prezentacji produktu / usługi
• zaprezentujesz markę szerokiemu gronu odbiorców, w tym – grupie docelowej
Pomimo, na pierwszy rzut oka, prostej obsługi – działania na Instagramie powinny być przemyślane i odpowiednio rozplanowane, by przynieść jak najlepsze efekty.

Poproś o wycenę

Wybierz interesujące Cię portal

Błedy popełniane social media

Media społecznościowe - najczęsciej popełniane błędy

• powierzenie obsługi swojego profilu na Facebooku, Instagramie czy LinkedInie osobie bez doświadczenia, wiedzy i umiejętności

• zaniedbywanie systematyczności udostępniania materiałów i różnorodności treści [content marketing]

• zbyt ogólne, przepalające budżet i nieprzynoszące efektów ustawienia kampanii reklamowych

• ograniczenie się do działań organicznych

• udostępnianie treści i materiałów niskiej jakości

• brak szczegółowo opracowanej krótko i długoterminowej strategii działań w mediach społecznościowych oraz spójnej komunikacji tekstowej i graficznej

FAQ

Cena za prowadzenie fanpage w social mediach [Facebook, Instagram, LinkedIn itd.] jest uwarunkowana zakresem oraz częstotliwością realizowanych zadań. Oferowany przez nas cennik nie posiada “sztywnych” kwot - każda podpisywana z agencją umowa jest postrzegana indywidualnie.

Dlaczego warto powierzyć nam prowadzenie fanpage marki?
W wielu przypadkach przedsiębiorstwa nie mają czasu na systematyczne prowadzenie profilu biznesowego, jednak zależy im na regularnej dystrybucji treści, by stale przypominać o sobie klientom. Na całe szczęście - jesteśmy my! Prowadzenie Facebooka, obsługa Instagrama czy moderacja LinkedIna to nasz chleb powszedni. Oferujemy nie tylko stałą kontrolę nad profilami, ale również tworzenie wartościowej, angażującej treści i utrzymywanie bliskich relacji z klientami.

Czy nam się to podoba czy nie - współczesne życie, a razem z nim niemal każda gałąź biznesu opiera się w dużej mierze na mediach społecznościowych. To właśnie social media stanowią źródło informacji, miejsce tworzenia się społeczności i zawiązywania relacji oraz przestrzeń wyrażania opinii. Szeroko pojęta sieć łączy zarówno przedstawicieli biznesu, którzy wykorzystują jej możliwości do budowania wizerunku i zwiększania sprzedaży stacjonarnej za pomocą e-commerce; ale również odbiorców indywidualnych, zaspokajając ich potrzeby uznania i przynależności. Nic więc dziwnego, że większość obecnych na rynku firm opiera swoje działanie o social media!
“Przecież każdy może wrzucić posta na tablice” - na całe szczęście takie stwierdzenie słyszymy coraz rzadziej. Przedsiębiorcy są coraz bardziej świadomi, że skuteczne działania w social mediach nie ograniczają się wyłącznie do publikacji treści. Do stworzenia wartościowego tekstu i przyciągającej oprawy graficznej, udostępnienia gotowego materiału w odpowiednim momencie i efektywnego wypromowania potrzebne są wiedza i umiejętności wykraczające poza kompetencje pojedynczego specjalisty. Wyzwania nie stanowią same media społecznościowe czy opublikowanie wpisu, a stworzenie go tak, by podjęte działania przynosiły zamierzone rezultaty i były spójne z całością strategii marketingowej.
Właśnie dlatego w naszych działaniach stawiamy na kompleksowość i współpracę!

Całościowe i dokładne prowadzenie profili w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn to nasz chleb powszedni! Dobrze wiemy, że to właśnie social media stanowią dodatkowy kanał komunikacji marki, i że to właśnie tam przedsiębiorcy mogą nie tylko skutecznie promować swoją działalność, ale również poznawać potrzeby i oceny klientów. Właśnie dlatego oferujemy:
• Stworzenie szczegółowych strategii social media: komunikacji i kampanii reklamowej
• Dedykowanego opiekuna profilu czuwającego nad realizacją strategii i bieżącymi działaniami
• Moderowanie społeczności: docieranie i poszerzanie ustalonej grupy odbiorców, budowanie relacji, inicjowanie zaangażowania oraz zdobywanie zaufania i lojalności
• Konfigurację marketingowych funkcji Facebooka
• Bieżącą komunikację i comiesięczną weryfikację działań

Media społecznościowe przepełnione są treścią i to właśnie jej wszechobecność stanowi największe wyzwanie podczas docierania do określonej grupy docelowej. Na całe szczęście - kreatywność i pasja do social mediów w połączeniu z twardymi danymi i wieloletnim doświadczeniem pozwalają nam tworzyć opisy i materiały graficzne, które przyciągają odbiorców. Content Marketing Shine On Agency obejmuje:
• Kreowanie i dystrybucję wartościowych zarówno z punktu widzenia przedsiębiorcy, jak i odbiorców treści
• Zapewnienie spójnej koncepcji tekstowej i wizualnej względem charakteru, wartości i celów marki
• Tworzenie zróżnicowanych form treści [m.in. opisy produktów, poradniki, blogi firmowe, infografiki]
• Stałe wsparcie copywriterskie i graficzne

Od dawna wiadomo, że dobra reklama jest podstawą efektywnego marketingu. Ta sama zasada dominuje w mediach społecznościowych. Wartościowa treść, przyciągająca uwagę grafika i szczegółowa optymalizacja pozwalają nam nie tylko docierać do określonej grupy odbiorców, ale również przekonywać jej członków do odwiedzenia strony lub dokonania zakupu. W zakresie kampanii sprzedażowych oraz wizerunkowych na kanałach social media takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn oferujemy:
• Redakcję interesującej treści oraz spójnej, wzbudzającej zainteresowanie oprawy graficznej
• Tworzenie i stałą moderację wieloetapowych kreacji reklamowych
• Wykorzystywanie synergii kanałów komunikacyjnych do osiągania lepszych wyników
• Kontrolę nad budżetem i jego efektywne wykorzystywanie
• Docieranie do pożądanej grupy docelowej z chirurgiczną precyzją

Jak łatwo zauważyć - media społecznościowe dają przedsiębiorcom ogrom możliwości rozwoju, jeżeli wiedzą, jak je znaleźć i wykorzystać. Z naszą pomocą przy użyciu kanałów social media Twoja marka zabłyśnie w sieci.
Kraków, Polska, Świat – oddajecie swoje media społecznościowe w dobre ręce!