Tik Tok news – skuteczne kampanie gigantów Tik Toka

Tik Tok to aplikacja społecznościowa, w której zarejestrowanych jest już ponad 1,5 mld aktywnych użytkowników. Stanowi on niezwykle efektywną formę reklamy, ponieważ skutecznie dociera ona do konkretnych grup docelowych. Jak wdrożyć treści firmowe na tę platformę, aby zachęcały i angażowały odbiorców do rozpowszechniania i zakupu produktów? Sprawdźmy, jak robią to polscy giganci Tik Toka! 

Tik Tok to aplikacja społecznościowa, w której zarejestrowanych jest już ponad 1,5 mld aktywnych użytkowników. Stanowi on niezwykle efektywną formę reklamy, ponieważ skutecznie dociera ona do konkretnych grup docelowych. Jak wdrożyć treści firmowe na tę platformę, aby zachęcały i angażowały odbiorców do rozpowszechniania i zakupu produktów? Sprawdźmy, jak robią to polscy giganci Tik Toka! 

Lody Koral 

Firma Koral od 2020 roku niezwykle aktywnie i skutecznie prowadzi kampanie reklamowe na Tik Toku. Rozpoczęła swoje działania poprzez stworzenie unikalnego hashtagu #zawszejestpora, który poprzez współpracę z influencerami zdobył dużą popularność i aprobatę tiktokowego środowiska. Efektem kampanii był ponad 1 mln wyświetleń ich profilu na tym medium. 

Kolejny etap skoncentrował się na wprowadzeniu konkursu opatrzonego tym samym hashtagiem, którego zadaniem było pokazanie, że #zawszejestpora na „zajawkę”. Akcja w kilka godzin zyskała rekordowy zasięg, osiągając poziom 2 mln wyświetleń profilu!  

Po zakończeniu konkursu liczba zdobytych fanów wynosiła 8 742. To naprawdę niesamowity wynik, który był owocem świetnie zorganizowanego influencer marketingu oraz strategii płatnej promocji w aplikacji. 

Tymbark 

Tymbark jest jedną z najpopularniejszych polskich marek rozpowszechnianych na Tik Toku. We współpracy z influencerami tworzone są coraz to nowe pomysły na hashtagi, takie jak #tegojeszczenieBYO, który w efektywny sposób rozpowszechnił nowy smak Tymbarku mango- mięta, czy #wszystkomimowi, w którym zaangażowani byli artyści, tacy jak Sanah, Kwiat Jabłoni, Vito Bambino czy Artur Rojek. Na uwagę zasługuje także #tymbarkcrazyfun, który zdobył ponad 8 mln wyświetleń.  

Treści Tymbarka na Tik Toku są tworzone w ten sposób, by były atrakcyjne dla młodego odbiorcy. Pomagają w tym krótkie układy taneczne oraz chwytliwe, energiczne piosenki. Wideo są kręcone przez młodą ekipę i skupiają się głównie wokół autentycznych sytuacji dotykających młodzież: lekcji zdalnych, spotkań z przyjaciółmi, czy nowych trendach. 

Istnieje wiele możliwości na promocję swoich brandów na Tik Toku. Warto przyjrzeć się platformie i wdrożyć firmowe treści do tego medium, by trafić do nowych odbiorców i budować świadomość swojej marki. 

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?