Audyt social media

Fachowym okiem przyglądniemy się Twojej firmie, aby wiedzieć z jakiego poziomu startujemy.
Audyt social media to kompleksowe badanie obecności marki w mediach społecznościowych. Pozwala zebrać informacje, które będą potrzebne do zaprojektowania działań w sieci. Może obejmować działania na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube, LinkedIn czy nawet Pintereście.

Audyt social media

1. Cele i wyniki – czy Twoje profile realizują założone cele?
2. Grupę docelową – czy docierasz do odpowiednich osób?
3. Styl komunikacji Twojej marki.
4. Analiza pod kątem językowym, wizualnym, wykorzystywanych formatów.
5. Kompletność profili – czy Twoje profile społecznościowe są prawidłowo uzupełnione i zawierają aktualne dane?
6. Interakcja z użytkownikami – w jaki sposób Twoja marka reaguje na aktywności użytkowników.
7. Kampanie płatne – analiza kont reklamowych.

Dlaczego warto?

Audyt tak naprawdę sprawdza, czy wyniki osiągane przez konkretny profil przynoszą upragnione efekty i wskazuje rozwiązania, które pomogą uzyskać jeszcze lepszą sprzedaż. Skupia się na tym, co było robione do tej pory. Dzięki niemu można jeszcze lepiej skupić się na przyszłości!