Kimchi

Branża: Sklep oferujący artykuły spożywcze z kuchni azjatyckiej
Technologia: Facebook
Problem: Brak działań FB Ads
Rynek: Polska
Cel: Zwiększenie sprzedaży produktów oraz rozpoznawalności marki
Czas: listopad 2023 – obecnie

Wstęp: kimchi.pl to sklep e-commerce, który zajmuje się sprzedażą artykułów spożywczych i akcesoriów z kuchni azjatyckiej. Od momentu pracy z marką systematycznie zwiększaliśmy ilość sprzedaży i wartość przychodów poprzez skalowanie kampanii reklamowych i wykorzystywanie najnowszych rozwiązań od Facebooka. Poniżej przedstawiamy efekty ułożonej przez nas strategii reklamowej na okres listopad-grudzień

Analiza początkowa: Głównym celem dla marki było zwiększenie sprzedaży i przychodów.

Działania: Wraz z klientem zdecydowaliśmy się przygotować promocję z okazji Black Friday dla nowych klientów oraz tych, którzy złożyli już wcześniej zamówienie. Przygotowaliśmy 2 oddzielne kampanie reklamowe. Jedna kampania była skierowana tylko do nowych klientów z wykorzystaniem rozwiązania Advantage +, które polega na targetowanie reklam do szerokiej grupy osób, które z największym prawdopodobieństwem zrealizują zamówienie. Druga kampania była ustawiona ręcznie i była skierowana do wcześniej wspomnianych osób, które dokonały zakupu. W tym celu postanowiliśmy utworzyć kampanie remarketingową w oparciu o dane z arkusza kalkulacyjnego, który otrzymaliśmy od naszego klienta. W każdej kampanii wykorzystaliśmy 4 kreacje reklamowe – klasyczną kreację pojedynczą, format video, format „kolekcja” i katalog.


Efekty: Dzięki wdrożeniu strategii reklamowej udało nam się osiągnąć średni ROAS na poziomie 14,1, 100 zakupów i 14 039,99 zł przychodu przy łącznych wydatkach 995,94 zł na reklamę

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?