Rezultaty:
Ilość wykonanych połączeń: 56
Wydatki: 770,22 zł
Średni koszt za połączenie: 9,48 zł
Wstęp: Pensjonat Muszyna to pensjonat położony w górach Beskudiu Sądeckiego, w Muszynie-Złockiem – jednym z najpopularniejszych regionów uzdrowiskowych w Polsce. W trakcie współpracy prowadzony był szereg działań mających na celu zwiększenie zaangażowania pod postami, przekierowania potencjalnych klientów do witryny i połączeń telefonicznych.
Analiza początkowa: Głównym celem dla marki było zwiększenie liczby rezerwacji oferty wakacyjnej.
Działania: Jako że zbliżał się okres wakacyjny,pensjonat chciał zwiększyć zainteresowanie ofertą wakacyjną. Zdecydowaliśmy, że najskuteczniejszą opcją będą połączenia telefoniczne – potencjalny klient kontaktował się bezpośrednio z recepcją obiektu i mógł dowiedzieć się więcej szczegółów na temat oferty, i finalnie podjąć decyzję o rezerwacji. Pierwszym krokiem było utworzenie kampanii mającą przekierować użytkownika do oferty wakacyjnej, aby ten zapoznał się z nią. Po 45 dniach od jej rozpoczęcia zdecydowaliśmy się skonfigurować kampanie reklamową z celem „Połączenia” w oparciu o dwa zestawy reklamowe – osoby, które w przeciągu 45 dni były na stronie www z ofertą wakacyjną i grupę podobnych odbiorców, którzy w przeciągu 45 dni byli na stronie ofertowej.
Efekty: Odnotowaliśmy następujące wyniki:
59 połączeń telefonicznych
Średni koszt za połączenie: 9,49 zł