Pensjonat Muszyna

Branża: Hotelarstwo
Technologia: Facebook i Instagram
Problem: Wysoka konkurencja, brak prowadzenia kampanii reklamowych FB i IG ADS
Rynek: Polska
Cel: ilości rezerwacji

Rezultaty:

Ilość wykonanych połączeń: 56

Wydatki: 770,22 zł

Średni koszt za połączenie: 9,48 zł

Wstęp: Pensjonat Muszyna to pensjonat położony w górach Beskudiu Sądeckiego, w Muszynie-Złockiem – jednym z najpopularniejszych regionów uzdrowiskowych w Polsce. W trakcie współpracy prowadzony był szereg działań mających na celu zwiększenie zaangażowania pod postami, przekierowania potencjalnych klientów do witryny i połączeń telefonicznych.

Analiza początkowa: Głównym celem dla marki było zwiększenie liczby rezerwacji oferty wakacyjnej.

Działania: Jako że zbliżał się okres wakacyjny,pensjonat chciał zwiększyć zainteresowanie ofertą wakacyjną. Zdecydowaliśmy, że najskuteczniejszą opcją będą połączenia telefoniczne – potencjalny klient kontaktował się bezpośrednio z recepcją obiektu i mógł dowiedzieć się więcej szczegółów na temat oferty, i finalnie podjąć decyzję o rezerwacji. Pierwszym krokiem było utworzenie kampanii mającą przekierować użytkownika do oferty wakacyjnej, aby ten zapoznał się z nią. Po 45 dniach od jej rozpoczęcia zdecydowaliśmy się skonfigurować kampanie reklamową z celem „Połączenia” w oparciu o dwa zestawy reklamowe – osoby, które w przeciągu 45 dni były na stronie www z ofertą wakacyjną i grupę podobnych odbiorców, którzy w przeciągu 45 dni byli na stronie ofertowej.


Efekty: Odnotowaliśmy następujące wyniki:

59 połączeń telefonicznych

Średni koszt za połączenie: 9,49 zł

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?