Google Ads – kampanie reklamowe

W jaki sposób natychmiast zwiększyć sprzedaż w internecie? Odpowiedź na to pytanie jest banalnie prosta – wystarczy zainwestować w kampanię reklamową w Google Ads.

Google Ads to platforma reklamowa wyszukiwarkowego giganta, która opiera się na wyświetlaniu reklam w wynikach wyszukiwania jak i też na witrynach, które współpracują w obrębie programu Google AdSense. Daje to zatem dostęp do ogromnej bazy potencjalnych klientów.  Kampania reklamowa Google Ads daje zatem przedsiębiorcom możliwość stworzenia niezwykle doprecyzowanej i nakierowanej na konkretnego odbiorcę reklamy.

Tworzenie kampanii reklamowych opiera się na dobraniu odpowiednich słów kluczowych, ustaleniu parametrów kampanii oraz stworzeniu przyciągających uwagę klienta reklam tekstowych lub też graficznych. Tym co jednak wyróżnia w głównym stopniu kampanie reklamowe Google Ads to ich elastyczność. W ich przypadku reklamodawca paci wyłącznie za realne kliknięcia klientów w reklamę. Dodatkowo to przedsiębiorca sam decyduje kiedy i ile jest w stanie przeznaczyć na reklamę. Sprawia to, że koszt kampania reklamowej jest stosunkowo niski i pozwala dotrzeć do grupy klientów, która realnie będzie zainteresowana daną ofertą.

Obsługa Google Ads
Google ADs obsługa kampanii reklamowych kraków

Remarketing

Działanie remarketingowe polegają na docieraniu do osób, które rozpoczęły ale z jakichś przyczyn nie dokończyły oczekiwanych przez nas działań na Twoim portalu. Może być to klient który dodał produkt do koszyka ale nigdy nie sfinalizował transakcji, bądź ktoś kto regularnie zagląda do wybranych kategorii w Twoim sklepie ale nie znalazł jeszcze nic dla siebie.

Remarketing pozwala docierać do takich osób, przypominać im o Twojej firmie i tworzyć sprecyzowane oferty właśnie dla nich. Możesz dzięki niemu zyskiwać nowych klientów, przekonywać tych niezdecydowanych a wreszcie, przypominać o sobie tym, którzy dokonali zakupów jakiś czas temu.

Jest to potężne narzędzie na dzisiejszym rynku e-commerce, które pozwala docierać jeszcze lepiej do potencjalnej grupy klientów. Z remarketingiem nigdy nie strzelasz na ślepo!