U mamy

Branża: Gastronomia
Technologia: Facebook i Instagram
Problem: Brak contentu w Social Mediach
Rynek: Polska - Kraków
Cel: Promocja usług
Czas: Nieokreślony

Rezultaty:

  • 244% wzrost miesięcznej liczby odbiorców
  • 321% wzrost aktywności dotyczącej posta
  • 2100% wzrost polubień profilu
  • 35% wzrost wyświetleń

Rodzaj współpracy:

Prowadzenie głównego fanpage firmy na Facebooku oraz profilu na Instagramie. 

Wyzwania:

– Tworzenie 3 postów tygodniowo
– Tworzenie angażujących treści
– Odpowiadanie na komentarze i pytania użytkowników
– Zdobycie nowych klientów
– Zwiększenie rozpoznawalności
– Dbanie o autentyczną treść, atrakcyjną dla użytkownika nawet po skorzystaniu z usługi
– Dzielenie się wiedzą oraz atrakcyjną ofertą, która spełnia wymagania odbiorców

Realizacja:

Tworzenie fanpage’a dla restauracji może stanowić wyzwanie! Restauracja u Mamy to rodzinna restauracja z ogródkiem oraz placem zabaw. Idealne miejsce do organizacji imprez okolicznościowych. Naszym zadaniem jest tworzenie contentu, który pozytywnie dopełni wizerunek tego miejsca.

Postawiliśmy zatem na promocję usług, ale nie w sposób nachalny. Tutaj należy skupić się na tym, co najważniejsze w każdej restauracji – na jedzeniu. Dlatego na fanpage’u znalazły się przede wszystkim posty ofertowe, które pokazują najlepsze strony tego miejsca.

 

Cały fanpage zrównoważony jest również innymi treściami.

Jednymi z głównych na tym profilu są memy! Rozpowszechniają się bardzo szybko i są ogólnie znane, dlatego warto wykorzystać je w marketingu. Są one bardzo proste w odbiorze, zabawne oraz sarkastyczne, co urozmaica profil.

Niezwykle ciekawe są również posty okolicznościowe. Pojawiają się kartki świąteczne, życzenia na święta typu Dzień Kobiet, Dzień Matki, Boże Narodzenie itp. Staramy się informować również o nietypowych świętach, które łączą się z tematyką fanpage’a – np. Dzień Pizzy, Dzień bez mięsa.

 

Użytecznym narzędziem są tutaj także konkursy, które generują dużo polubień i cieszą się wielką popularnością.

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?