Endorwina to marka specjalizująca się w imporcie i dystrybucji win producentów z kilkunastu krajów.
Najmocniejszą stroną marki jest szeroka oferta unikatowych win restauracyjnych.
Analiza sytuacji początkowej
Marka oferuje produkt premium – naszym celem było więc ukazanie poszczególnych trunków w
eleganckim, minimalistycznym stylu.
Działania
W oparciu o wytyczne klienta i kolorystykę strony internetowej postanowiliśmy stworzyć oprawę,
której głównym elementem jest opisywana w poście butelka wina wraz z domykającymi całość
gradientami oraz elementami zacieków rozlanego wina.
Posty Facebook:
Do każdego cyklu udostępnianego na Facebooku stworzyliśmy osobną oprawę.
Instagram:
Na Instagramie zagościły stonowane, eleganckie szarości z wyrazistymi akcentami w kolorze wina.
Wygaszenie kolorów pozwoliło na stworzenie harmonijnej, spójnej całości.
Instastories:
Oprawa relacji udostępnianych na Instagramie zyskała wiele pozytywnych opinii odbiorców.
Różnorodność kolorów, akcentów i masek podkreślał charakter przedstawianej treści w zależności
od potrzeb.