Cukiernia Czarodziej – wcześniej znana pod nazwą „Kopciuszek” – to legendarne miejsce na kulinarnej mapie Krakowa. Jej symbolem stała się wyjątkowa, tworzona według receptury opracowanej w 1975 roku, Kremówka.
Nasza współpraca trwa od 2017 roku
Analiza sytuacji początkowej
Po latach udanej współpracy postanowiliśmy odświeżyć dotychczasową oprawę graficzną, by odpowiadała ona preferencjom zarówno stałych, jak i nowych klientów. Nie chcieliśmy podejmować jednak drastycznych działań, by nie wzbudzić negatywnych reakcji w przyzwyczajonych do ówczesnego wyglądu strony odbiorców.
Działania
Graficzny lifting rozpoczęliśmy od zmian kolorystycznych – intensywną zieleń zamieniliśmy na stonowane, dopasowane do produktu na zdjęciu barwy. Odświeżona wersja jest czystsza, bardziej wyrazista i lepiej podkreślająca walory marki, jakimi są piękne desery i wypieki.
Posty Facebook:
Zielona ramka została zastąpiona lepiej widocznymi napisani, natomiast jej półprzeźroczysta odpowiedniczka stała się biała, otrzymała podkreślający cień i stałe miejsce.
Posty angażujące:
Całość koncepcji bazującej na realnych zdjęciach produktów została wzbogacona o posty angażujące z udziałem kreskówkowych bohaterów, stworzonych na podstawie serwowanych w cukierni deserów:
Instagram:
Z uwagi na charakter udostępnianych treści zmiany na Instagramie nie są tak widoczne jak na Facebooku. Na szczególną uwagę zasługuje jednak zmiana wyglądu wyróżnionych relacji:
Insta Story:
Diametralnej zmianie uległ natomiast wygląd treści udostępnianych w relacjach na Instagramie. Minimalistyczne detale w kolorach przewodnich marki idealnie ożywiły dotychczas publikowane fotografie