Endorwina

Branża: Dystrybucja wina
Wyzwanie: Stworzenie oprawy i atrakcyjne przedstawienie produktów
Lokalizacja: Małopolska
Cel: Wzrost liczby zakupów

Endorwina to marka specjalizująca się w imporcie i dystrybucji win producentów z kilkunastu krajów.
Najmocniejszą stroną marki jest szeroka oferta unikatowych win restauracyjnych.

Analiza sytuacji początkowej

Marka oferuje produkt premium – naszym celem było więc ukazanie poszczególnych trunków w
eleganckim, minimalistycznym stylu.

Działania

W oparciu o wytyczne klienta i kolorystykę strony internetowej postanowiliśmy stworzyć oprawę,
której głównym elementem jest opisywana w poście butelka wina wraz z domykającymi całość
gradientami oraz elementami zacieków rozlanego wina.

Posty Facebook:

Do każdego cyklu udostępnianego na Facebooku stworzyliśmy osobną oprawę.

Instagram:

Na Instagramie zagościły stonowane, eleganckie szarości z wyrazistymi akcentami w kolorze wina.
Wygaszenie kolorów pozwoliło na stworzenie harmonijnej, spójnej całości.

Endorwina - instagram

Instastories:

Oprawa relacji udostępnianych na Instagramie zyskała wiele pozytywnych opinii odbiorców.
Różnorodność kolorów, akcentów i masek podkreślał charakter przedstawianej treści w zależności
od potrzeb.

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?