Taxi Neks

Branża: przewóz osób, taxi
Medium: Facebook + Instagram
Problem: zbudowanie obecności w Social Mediach, brak nowego contentu
Rynek: Polska (południowa część kraju)
Cel: Promocja usług, utrzymanie aktywności na fanpageu Czas: 15 miesięcy

Rodzaj współpracy:

Prowadzenie głównego fanpage’a na Facebooku i Instagramie.

Wyzwania:

  • Tworzenie 1 posta tygodniowo,
  • Wyróżnienie usług Taxi Neks na tle innych przewoźników,
  • Budowanie charakteru marki.

Realizacja:

Taxi Neks to firma świadcząca usługi przewozu osób w regionie śląskim. Celem komunikacji było wykreowanie charakteru marki w social mediach. Jednym z zadań było zachowanie elementów lokalnych nawiązujących do śląskiego charakteru firmy. W tworzonych postach skupiono się m.in. na dostępności usług, otwartości na Podróżujących, niezawodności i przystępności. Zadaniem jakie postawiliśmy sobie było ukazanie taksówek jako przyjaznego i wygodnego środka transportu.

Realizacja:

Taxi Neks to firma świadcząca usługi przewozu osób w regionie śląskim. Celem komunikacji było wykreowanie charakteru marki w social mediach. Jednym z zadań było zachowanie elementów lokalnych nawiązujących do śląskiego charakteru firmy. W tworzonych postach skupiono się m.in. na dostępności usług, otwartości na Podróżujących, niezawodności i przystępności. Zadaniem jakie postawiliśmy sobie było ukazanie taksówek jako przyjaznego i wygodnego środka transportu.

Styl komunikacji był lekki, humorystyczny i przystępny. Z uwagi na szeroki krąg odbiorców musiał być też uniwersalny. Odpowiadała mu grafika utrzymana w kreskówkowym stylu.

W trakcie prowadzenia komunikacji udało wypracować się styl, który dla odbiorców stał się rozpoznawalny i postrzegany jako “swój”.

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?