Lav Fit

Branża: Catering
Technologia: Facebook i Instagram
Problem: Wysoka konkurencja, brak prowadzenia kampanii reklamowych FB i IG ADS
Rynek: Kraków + 20 km
Cel: Zwiększenie przychodów i ilości klientów
Czas: Marzec 2022 - obecnie

Rezultaty:

Liczba złożonych zamówień: 14

Wydatki: 1623,65

Wartość konwersji: 17 668

ROAS: 1003 %

Wstęp: Lav Fit to catering dietetyczny zlokalizowany w Krakowie stworzony przez sportowców dla sportowców i osób, które chcą zaczynać odżywiać się zdrowo. Naszym celem od samego początku współpracy z klientem było zwiększenie przychodów i ilość zamówień.

Analiza początkowa: Głównym celem dla marki było zwiększenie liczby zamówień i wzrost przychodów.

Działania: Aby przekonać potencjalnego konsumenta do skorzystania z ich cateringu po konsultacji z Klientem doszliśmy do wniosku, że uruchomimy promocję -30 % z okazji Majówki. W ramach testów, aby sprawdzić, które umiejscowienie się lepiej sprawdzi, zdecydowaliśmy się zrobić 2 oddzielne kampanie sprzedażowe z rozdzieleniem na: aktualności na Facebooku i Instagramie, a takżestories i reels na Facebooku i Instagramie. Naszą grupą docelową były osoby, które interesują się prowadzeniem zdrowego trybu życia, zdrową dietą, sportem. Braliśmy również pod uwagę marketerów i programistów z racji specyfiki ich pracy. Do utworzenia zestaw reklamowych również skorzystaliśmy z utworzenia grup niestandardowych: osób podobnych do tych, które dokonały zakupu, były na stronie internetowej i dodały produkty do koszyka w przeciągu 180 dni. Udało nam się zrealizować cel postawiony przez naszego Klienta i finalnie był zadowolony ze zrealizowanych przez nas działań


Efekty: Odnotowaliśmy następujące wyniki:

Liczba złożonych zamówień: 14

Wydatki: 1623,65 zł

Wartość konwersji: 17 668 zł

ROAS: 1003 %

Największe przychody przyniosły nam kampanie sprzedażowe z umiejscowieniem na aktualności na Facebooku i Instagramie.

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?