Baby Center

Branża: Sklep internetowy (wielobranżowy)
Technologia: Facebook i Instagram
Problem: Brak działań FB Ads
Rynek: Polska
Cel: Zwiększenie sprzedaży produktów oraz rozpoznawalność marki
Czas: Luty 2021 - Kwiecień 2021 (obecnie)

Rezultaty:

  • Roas: 661%
  • Miesięczne wydatki: 1 000 zł
  • Wygenerowana sprzedaż:  78 660 zł
  • Liczba zakupów: 448

Wstęp:

Baby Center to internetowy sklep z odzieżą, obuwiem, zabawkami i różnymi akcesoriami dla niemowląt oraz dzieci w każdym wieku. W ofercie marki znajdują się wyłącznie produkty znanych i sprawdzonych producentów odzieży i obuwia dziecięcego. Pomimo atrakcyjnej i szerokiej oferty, działania marketingowe nie przynosiły oczekiwanych wyników. 

Analiza sytuacji początkowej:

Przed rozpoczęciem współpracy marka nie prowadziła kampanii za pośrednictwem Facebook Ads. Naszym zadaniem było więc opracowanie i wdrożenie efektywnej strategii sprzedażowo – zasięgowej.

Działania:

Tworzenie fanpage’a dla restauracji może stanowić wyzwanie! Restauracja u Mamy to rodzinna restauracja z ogródkiem oraz placem zabaw. Idealne miejsce do organizacji imprez okolicznościowych. Naszym zadaniem jest tworzenie contentu, który pozytywnie dopełni wizerunek tego miejsca.

Efekty:

Za kwiecień 2021 kampania przyniosła ROAS (zwrot z wydatków na reklamę) na poziomie 661% i 24 700 nowych unikatowych (niepowtarzalnych) użytkowników.

Źródło danych: Facebook Ads Manager

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?