Rezultaty:
- Roas: 661%
- Miesięczne wydatki: 1 000 zł
- Wygenerowana sprzedaż: 78 660 zł
- Liczba zakupów: 448
Wstęp:
Baby Center to internetowy sklep z odzieżą, obuwiem, zabawkami i różnymi akcesoriami dla niemowląt oraz dzieci w każdym wieku. W ofercie marki znajdują się wyłącznie produkty znanych i sprawdzonych producentów odzieży i obuwia dziecięcego. Pomimo atrakcyjnej i szerokiej oferty, działania marketingowe nie przynosiły oczekiwanych wyników.
Analiza sytuacji początkowej:
Przed rozpoczęciem współpracy marka nie prowadziła kampanii za pośrednictwem Facebook Ads. Naszym zadaniem było więc opracowanie i wdrożenie efektywnej strategii sprzedażowo – zasięgowej.
Działania:
Tworzenie fanpage’a dla restauracji może stanowić wyzwanie! Restauracja u Mamy to rodzinna restauracja z ogródkiem oraz placem zabaw. Idealne miejsce do organizacji imprez okolicznościowych. Naszym zadaniem jest tworzenie contentu, który pozytywnie dopełni wizerunek tego miejsca.
Efekty:
Za kwiecień 2021 kampania przyniosła ROAS (zwrot z wydatków na reklamę) na poziomie 661% i 24 700 nowych unikatowych (niepowtarzalnych) użytkowników.
Źródło danych: Facebook Ads Manager