Kampania Gastroleas

Branża: Leasing gastronomiczny
Technologia: Facebook i Instagram
Problem: Brak klientów na leasing
Rynek: Polska - Kraków
Cel: Zwiększenie ilości potencjalnych klientów
Czas: Grudzień 2020 - obecnie

Rezultaty:

  • Miesięczne wydatki: 500 zł
  • Liczba uzyskanych leadów: 119

Wstęp:

Gastroleas to marka zajmująca się finansowaniem maszyn i urządzeń gastronomicznych poprzez leasing. Doświadczenie w branży pozwoliło firmie wypracować wiele wartościowych kontaktów biznesowych z hurtowaniami na terenie całej Polski. Pomimo atrakcyjnej możliwości uzyskania leasingu gastronomicznego – marka zmagała się z problemem braku rozpoznawalności i niewielu zamówień. 

Analiza sytuacji początkowej:

Wcześniejsze działania na koncie reklamowym skupiały się wyłącznie na promowaniu postów, wykluczając możliwość pozyskiwania leadów. Firma nie posiada strony internetowej, co znacznie utrudniało prowadzenie efektywnych działań promocyjnych. Naszym zadaniem było stworzenie i wdrożenie spersonalizowanej strategii na pozyskanie kontaktów.

Działania:

Rozpoczęliśmy działania od przeprowadzenia licznych testów, które pozwoliły nam określić charakterystykę grupy docelowej oraz najefektywniejsze formaty reklamowe i formy komunikacji. Następnie skupiliśmy się na docieraniu do zainteresowanych odbiorców i nakłonieniu ich do pozostawienia kontaktu oraz nawiązania współpracy.

Efekty:

Za cały okres działań kampania przyniosła więcej niż 120 leadów, czyli kontaktów potencjalnych klientów, którzy w przyszłości wzięli leasing od firmy naszego klienta.

Źródło danych: Facebook Ads Manager

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?