Coolmarket

Branża: Sklep oferujący systemy chłodnicze i klimatyzacyjne
Technologia: Facebook i Instagram
Problem: Brak działań FB Ads
Rynek: Polska
Cel: Zwiększenie sprzedaży produktów oraz rozpoznawalności marki
Czas: maj 2021 – obecnie

Rezultaty:

  • Roas: 16 500
  • Miesięczne wydatki: 500 – 1 000 zł
  • Wygenerowana sprzedaż: 154 940, 33 zł
  • Liczba zakupów: 125

Wstęp:

Coolmarket to marka będąca bezpośrednim importerem i dystrybutorem automatyki, produktów i narzędzi z zakresu klimatyzacji, chłodnictwa, ogrzewnictwa oraz wentylacji. Pomimo szerokiego, starannie wyselekcjonowanego asortymentu renomowanych marek firma nie osiągała wysokich wyników zarówno z zakresu popularności, jak i liczby zakupów. 

Analiza sytuacji początkowej:

Przed wdrożeniem działań agencyjnych, marka nie prowadziła kampanii za pośrednictwem Facebook Ads. Naszym zadaniem było opracowanie i wdrożenie spersonalizowanej strategii sprzedażowej i zasięgowej.

Działania:

Po założeniu konta reklamowego oraz przeprowadzeniu licznych testów, pierwszym krokiem było wdrożenie kampanii na aktywność postów i przekierowanie do witryny. Pozwoliło nam to szczegółowo określić grupę odbiorców oraz uzyskać pierwsze wartościowe zakupy. Następnie rozpoczęliśmy systematyczne i aktywne działania nakierowane na przekierowanie do strony internetowej sklepu oraz na sprzedaż za pośrednictwem konwersji.

Efekty:

Dzięki szczegółowo określonej grupie docelowej oraz zbudowaniu odpowiedniego lejka sprzedażowego już za pierwszy miesiąc działań w sieci wygenerowaliśmy około 30 000 zł, a ROAS (zwrot z wydatków na reklamę) za cały okres wynosi ok. 16500%.

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?