Rezultaty:
- Roas: 16 500
- Miesięczne wydatki: 500 – 1 000 zł
- Wygenerowana sprzedaż: 154 940, 33 zł
- Liczba zakupów: 125
Wstęp:
Coolmarket to marka będąca bezpośrednim importerem i dystrybutorem automatyki, produktów i narzędzi z zakresu klimatyzacji, chłodnictwa, ogrzewnictwa oraz wentylacji. Pomimo szerokiego, starannie wyselekcjonowanego asortymentu renomowanych marek firma nie osiągała wysokich wyników zarówno z zakresu popularności, jak i liczby zakupów.
Analiza sytuacji początkowej:
Przed wdrożeniem działań agencyjnych, marka nie prowadziła kampanii za pośrednictwem Facebook Ads. Naszym zadaniem było opracowanie i wdrożenie spersonalizowanej strategii sprzedażowej i zasięgowej.
Działania:
Po założeniu konta reklamowego oraz przeprowadzeniu licznych testów, pierwszym krokiem było wdrożenie kampanii na aktywność postów i przekierowanie do witryny. Pozwoliło nam to szczegółowo określić grupę odbiorców oraz uzyskać pierwsze wartościowe zakupy. Następnie rozpoczęliśmy systematyczne i aktywne działania nakierowane na przekierowanie do strony internetowej sklepu oraz na sprzedaż za pośrednictwem konwersji.
Efekty:
Dzięki szczegółowo określonej grupie docelowej oraz zbudowaniu odpowiedniego lejka sprzedażowego już za pierwszy miesiąc działań w sieci wygenerowaliśmy około 30 000 zł, a ROAS (zwrot z wydatków na reklamę) za cały okres wynosi ok. 16500%.