Dlaczego Twoja firma powinna mieć założoną stronę na LinkedIn?

Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na promowanie swojej działalności w Internecie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Na przestrzeni kilku lat, głośno zrobiło się na temat LinkedIn – jest to portal społecznościowy, który ułatwia nawiązywanie relacji biznesowych oraz promowania marki i jej wizerunku. Jeżeli chcesz, aby Twoja firma zaistniała w sieci, powinna mieć założoną stronę na LinkedIn. Dlaczego? Odpowiedź na to pytanie, znajdziesz tutaj.

Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na promowanie swojej działalności w Internecie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Na przestrzeni kilku lat, głośno zrobiło się na temat LinkedIn – jest to portal społecznościowy, który ułatwia nawiązywanie relacji biznesowych oraz promowania marki i jej wizerunku. Jeżeli chcesz, aby Twoja firma zaistniała w sieci, powinna mieć założoną stronę na LinkedIn. Dlaczego? Odpowiedź na to pytanie, znajdziesz tutaj. 

Nawiązywanie relacji biznesowych.

LinkedIn jako serwis społecznościowy o charakterze biznesowym sprawdzi się idealnie w przypadku firm z mniejszym, jak i większym stażem. Platforma pozwoli Ci na zdobycie nowych, ważnych kontaktów – nie tylko będziesz mógł nawiązać relację z potencjalnym kontrahentem bądź inwestorem, ale i również z przypuszczalnym pracownikiem, który specjalizuje się w Twojej branży. Nie bój się rozpoczynać z Nimi konwersacji. Wykorzystując potencjał, który daje ten serwis, jesteś w stanie zbudować sieć kontaktów, która przysłuży się rozwojowi Twojego przedsiębiorstwa.

Tworzenie wizerunku marki.

LinkedIn nie tylko służy do zawierania nowych znajomości o charakterze biznesowym, ale przede wszystkim do tworzenia wizerunku marki. Dzięki tej platformie społecznościowej nie tylko docieramy do osób wymienionych we wcześniejszym rozdziale, ale i również do naszych potencjalnych i obecnych konsumentów. W dobie mediów społecznościowych i coraz większej ilości firm działających na poszczególnych rynkach, klienci mają większy wybór, w związku z tym, ich utrzymanie oraz pozyskanie stają się coraz większym wyzwaniem – zwracają oni uwagę na to, co marka ma dla nich do zaproponowania oraz także na wartości, które ona wyznaje. Jak stworzyć wizerunek marki, który będzie przyciągał odbiorców? 


Musisz pamiętać o: 

1. Tworzeniu angażujących treści i udostępnianiu wpisów o charakterze eksperckim – konsumenci uwielbiają przedsiębiorstwa, które dużą uwagę zwracają na edukacje społeczeństwa, a także dzielenie się informacjami na temat bieżących trendów. 




2. Publikowaniu tego, co dzieje się ”za kulisami” – coraz więcej marek decyduje się na ujawnianie swojej obecności na różnego rodzaju eventach lub jak wygląda ich typowy dzień w biurze. Wymienione działania mają na celu stworzyć pozytywny wizerunek marki, która jest blisko swoich odbiorców. 




3. Uzupełnieniu informacji na swoim profilu – uzupełniając swoje dane będziesz bardziej widoczny w wyszukiwarkach, co wpłynie na Twoją rozpoznawalność. Przyciągniesz również uwagę odbiorców na temat swojej działalności. 



4. Byciu profesjonalistą i osobą prospołeczną – nie bój się wchodzić w dyskusje pod postami na temat Twojej branży. Jeżeli jesteś osobą, która udziela się charytatywnie, to warto również o tym wspomnieć na swoim profilu. 








Rozwój strony firmy na LinkedIn jest procesem długoterminowym, a zarazem koniecznym. Wymaga on dużej ilości pracy, śledzenia trendów dotyczących komunikacji z odbiorcami, a także systematyczności. Tekst został stworzony w celu edukacyjnym, aby przedstawić Ci, dlaczego Twoja firma powinna mieć założoną stronę na LinkedIn. Naszą koncepcją jest zademonstrowanie metod, z których warto skorzystać, żeby być atrakcyjnym w sieci, zarówno dla Twoich kontaktów biznesowych oraz konsumentów. 

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?