Rezultaty:
> 6191% wzrost miesięcznej liczby odbiorców
> 1606% wzrost aktywności dotyczącej posta
> 50% wzrost polubień profilu
> 11% wzrost wyświetleń
Rodzaj współpracy:
Prowadzenie głównego fanpage firmy na Facebooku oraz profilu na LinkedInie.
Wyzwania:
– Tworzenie 3 postów tygodniowo
– Zapraszanie do sieci biznesowej osób z podobnej branży na profilu LinkedIn
– Pozyskiwanie nowych klientów
– Zwiększenie rozpoznawalności marki i zasięgu firmy
– Dbanie o autentyczną i atrakcyjną treść dla użytkownika
Realizacja:
Firma Gastroleas oferuje możliwość uzyskania leasingu gastronomicznego na maszyny i urządzenia niezbędne do funkcjonowania restauracji. Ze względu na specyfikę profilu, niezwykle istotne jest utrzymanie ciągłego zainteresowania i przyciąganie nowych użytkowników oraz potencjalnych Klientów.
Głównym zadaniem było zwiększenie rozpoznawalności marki, a także zdobycie nowych Klientów. W tym celu zdecydowaliśmy się postawić na posty: produktowe, informacyjne, a także zwiększające zaangażowanie odbiorców.
Z tego powodu zdecydowaliśmy się na posty informacyjne oraz produktowe, które pokazują najlepsze i najwydajniejsze artykuły z perspektywy odbiorcy. Skupiliśmy się na zaletach skorzystania z leasingu gastronomicznego oraz sprawnym i szybkim załatwieniu formalności.
Profil na Facebooku wzbogacony jest również o treści merytoryczne, w postaci między innymi ciekawych artykułów. Opisywane są również case study, które uwiarygadniają firmę i przyciągają nowych Klientów. To jedna z najlepszych form, która pokazuje osiągnięcie sukcesu poprzez doświadczenie i zdobytą wiedzę.
Na profilu LinkedIn skupiliśmy się na zapraszaniu do sieci biznesowej osób z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Dzięki wysyłaniu spersonalizowanych notek powitalnych udaje się pozyskiwać coraz więcej nowych Klientów.
Naszym celem jest uczynienie z profilu bazy porad na temat leasingu oraz skupienie się na jego zaletach.