L’antica stazione

Branża: Gastronomia
Problem: Rozpoznawalność marki
Rynek: Trzebina
Cel: Zwiększenie rozpoznawalności marki
Czas: 2 lata

Wstęp

L’Antica Stazione to włoska trattoria mieszcząca się w budynku zabytkowego dworca kolejowego w Trzebini. Miejsce z bogatą przeszłością mogło poszczycić się nie tylko wyjątkową lokalizacją, ale również starannie opracowanym menu.

Nasza współpraca trwała od lipca 2018 do lutego 2020

Analiza sytuacji początkowej

Pomimo wielu zalet lokal nie cieszył się popularnością. Lokalizacja oddalona o ok. 50 km od Krakowa i brak odpowiedniej reklamy sprawiał, że konkurencja skutecznie przyćmiewała atuty trattorii. 

Działania

Pierwsze działania skupiliśmy na rozpoznawalności marki na Facebooku oraz Instagramie. Rozpoczęliśmy wprowadzanie płatnych kampanii reklamowych, odnowiliśmy szatę graficzną i ujednoliciliśmy styl prowadzonej komunikacji na postawie wcześniej opracowanych strategii i harmonogramów.

Następnie postawiliśmy na działania zachęcające nowych i stałych odbiorców do odwiedzenia lokalu przez promowanie oferty i informowanie o możliwościach dojazdu oraz zamawiania online.

Wprowadziliśmy stałe cykle postów, w tym zyskujące w szybkim tempie ogromną popularność konkursy, wydarzenia dla dzieci i wieczory z muzyką na żywo oraz zachęcającą do interakcji zabawę „Gdzie jest Antonio?”.

Efekty

Trattoria zyskała popularność nie tylko lokalnie, ale również w Krakowie i okolicach. Koniecznym stało się wprowadzenie systemu rezerwacji miejsc ze względu na liczne i chętne odwiedziny odbiorców z całej Małopolski. L’antica Stazione w krótkim czasie rozszerzyła swoją ofertę o dostawy, rezerwacje, organizację imprez i sklep online, w którym dostępne były oryginalne, włoskie produkty wykorzystywane na co dzień w restauracji. Wzmianki o lokalu pojawiły się na łamach gazet, portali internetowych oraz w radio.

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?