WIDOK NA LODY

Branża: Gastronomia
Problem: Rozpoznawalność marki
Lokalizacja: Kraków
Cel: Większa rozpoznawalności marki i wzrost liczby zakupów
Czas: 3 miesiące

Wstęp

Widok na lody to mała krakowska lodziarnia oferująca sezonowo naturalne desery orzeźwiające [lody kawę mrożoną, rurki z kremem]. Wyjątkową budkę wyróżniało zmieniające się codziennie menu dostępnych smaków.

Nasza współpraca trwała od czerwca do wrześnie 2020 roku.

Analiza sytuacji początkowej

Nowo otwarty biznes zmagał się z liczną konkurencją, w tym z kilkoma cieszącymi się niesłabnącą popularnością lokalnymi gigantami.

Działania

Rozpoczęliśmy pracę od stworzenia strategii, harmonogramu i oprawy graficznej.

Po otworzeniu kont regularnie tworzyliśmy i udostępnialiśmy treści na Facebooku, Instagramie i Instastory.

Znakiem rozpoznawczym zostali dwaj bohaterowie marki: Loodek i Loodmiła.

Pozostawaliśmy również w stałym kontakcie z odbiorcami.

Efekty

Za największy sukces możemy uznać pozytywne przyjęcie bohaterów marki – bardzo szybko zostali oni utożsamieni z budką i jej produktami.

Marka zyskała 718 osób obserwujących profil na Facebooku i 592 realnych odbiorców na Instagramie.

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?