Wstęp
Widok na lody to mała krakowska lodziarnia oferująca sezonowo naturalne desery orzeźwiające [lody kawę mrożoną, rurki z kremem]. Wyjątkową budkę wyróżniało zmieniające się codziennie menu dostępnych smaków.
Nasza współpraca trwała od czerwca do wrześnie 2020 roku.
Analiza sytuacji początkowej
Nowo otwarty biznes zmagał się z liczną konkurencją, w tym z kilkoma cieszącymi się niesłabnącą popularnością lokalnymi gigantami.
Działania
Rozpoczęliśmy pracę od stworzenia strategii, harmonogramu i oprawy graficznej.
Po otworzeniu kont regularnie tworzyliśmy i udostępnialiśmy treści na Facebooku, Instagramie i Instastory.
Znakiem rozpoznawczym zostali dwaj bohaterowie marki: Loodek i Loodmiła.
Pozostawaliśmy również w stałym kontakcie z odbiorcami.
Efekty
Za największy sukces możemy uznać pozytywne przyjęcie bohaterów marki – bardzo szybko zostali oni utożsamieni z budką i jej produktami.
Marka zyskała 718 osób obserwujących profil na Facebooku i 592 realnych odbiorców na Instagramie.