Rezultaty:
Liczba złożonych zamówień: 14
Wydatki: 1623,65 zł
Wartość konwersji: 17 668 zł
ROAS: 1003 %
Wstęp: Lav Fit to catering dietetyczny zlokalizowany w Krakowie stworzony przez sportowców dla sportowców i osób, które chcą zaczynać odżywiać się zdrowo. Naszym celem od samego początku współpracy z klientem było zwiększenie przychodów i ilość zamówień.
Analiza początkowa: Głównym celem dla marki było zwiększenie liczby zamówień i wzrost przychodów.
Działania: Aby przekonać potencjalnego konsumenta do skorzystania z ich cateringu po konsultacji z Klientem doszliśmy do wniosku, że uruchomimy promocję -30 % z okazji Majówki. W ramach testów, aby sprawdzić, które umiejscowienie się lepiej sprawdzi, zdecydowaliśmy się zrobić 2 oddzielne kampanie sprzedażowe z rozdzieleniem na: aktualności na Facebooku i Instagramie, a takżestories i reels na Facebooku i Instagramie. Naszą grupą docelową były osoby, które interesują się prowadzeniem zdrowego trybu życia, zdrową dietą, sportem. Braliśmy również pod uwagę marketerów i programistów z racji specyfiki ich pracy. Do utworzenia zestaw reklamowych również skorzystaliśmy z utworzenia grup niestandardowych: osób podobnych do tych, które dokonały zakupu, były na stronie internetowej i dodały produkty do koszyka w przeciągu 180 dni. Udało nam się zrealizować cel postawiony przez naszego Klienta i finalnie był zadowolony ze zrealizowanych przez nas działań
Efekty: Odnotowaliśmy następujące wyniki:
Liczba złożonych zamówień: 14
Wydatki: 1623,65 zł
Wartość konwersji: 17 668 zł
ROAS: 1003 %
Największe przychody przyniosły nam kampanie sprzedażowe z umiejscowieniem na aktualności na Facebooku i Instagramie.