Lexelle Beauty

Branża: Sklep kosmetyków profesjonalnych do stylizacji rzęs i brwi oraz szkolenia
Problem: Brak sprzedaży przez Facebook ADS oraz Instagram ADS
Rynek: PL
Medium: Facebook + Instagram
Cel: Zwiększenie sprzedaży produktów oraz rozpoznawalności marki
Czas: Październik 2020 – Luty 2021

Roas: 947%
Miesięczne wydatki: 450-500 zł
Wygenerowana sprzedaż: 108 680 zł
Liczba zakupów: 588

Wstęp

Dla sklepu internetowego Lexelle Beauty uruchomiliśmy kampanie na sprzedaż produktów za pośrednictwem konwersji oraz przekierowania o różnym pułapie cenowym oraz kampanię remarketingową. Zbadaliśmy grupę docelową, wybraliśmy najskuteczniejsze formaty reklamowe oraz opcje targetowania.  Co więcej, prowadziliśmy także działania na zwiększenie rozpoznawalności marki za pomocą aktywności postów i kampanii na polubienia.

Analiza sytuacji początkowej

Wcześniejsze działania na koncie reklamowym nie były ukierunkowane na sprzedaż oraz w większości przypadków nie prowadziły do konwersji (zakupów). W sklepie nie był skonfigurowany pixel facebooka, co uniemożliwiało dokładne śledzenia zdarzeń konwersji. Naszym zadaniem było stworzenie i wdrożenie strategii sprzedażowej i zasięgowej.

Działania

Najpierw zbadaliśmy i przetestowaliśmy grupę docelową, różne formaty reklamowe, a także formę komunikacji. Następnie wybraliśmy najskuteczniejsze ustawienia kampanii reklamowych oraz kreacji.

Efekty

Za cały okres działań kampania przyniosła ROAS na poziomie 947%. W ostatnim miesiącu za wydane ok. 450 zł wygenerowaliśmy 6 505,5 zł sprzedaży.

Źródło danych: Facebook Ads Manager

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?