Rezultaty:
> Instagram:
396% wzrost liczby followersów
> Facebook:
883% wzrost średniego miesięcznego zasięgu
Rodzaj współpracy:
Prowadzenie fanpage’a firmy na Facebooku i Instagramie
Wyzwania:
– Tworzenie 3 postów tygodniowo
– Przygotowywanie konkursów angażujących odbiorców
– Tworzenie komunikacji, która zachęca do kupna produktów, ale także buduje relacje z odbiorcami i tworzy społeczność
Realizacja:
Firma Baby Center zajmuje się sprzedażą markowych ubrań, obuwia i akcesoriów dla dzieci w wieku od urodzenia do 16 roku życia. Sprzedaż prowadzona jest zarówno stacjonarnie w Bytomiu, jak i przez stronę internetową w całej Polsce. Artykuły wyróżniają się wysoką jakością i przeznaczone są dla osób, które doceniają ten aspekt.
Głównym zadaniem było zwiększenie rozpoznawalności marki, a także zdobycie nowych Klientów. W tym celu zdecydowaliśmy się postawić na posty: produktowe, informacyjne, a także zwiększające zaangażowanie odbiorców.
Posty informacyjne – przybliżają odbiorcy korzyści, jakie płyną z zakupów na stronie Baby Center. Zwiększają świadomość marki.
Posty produktowe – przedstawiają poszczególne produkty lub kolekcje, a także artykuły z podziałem na mniejsze kategorie. Mają za zadanie przedstawić ofertę Baby Center i pokazać ją z jak najlepszej strony tym samym zachęcając do zakupu.
Posty okolicznościowe – urozmaicają komunikację. Zacieśniają więzi z odbiorcami i pokazują markę od ludzkiej strony.
Od czasu do czasu pojawiają się również posty ciekawostki i bitwy na reakcje, mające za zadanie zwiększyć zaangażowanie fanów.
Komunikacja utrzymana w ciepłym, żartobliwym tonie. Podkreśla, jak ważna jest radość dzieci i spędzanie z nimi wartościowego czasu.
Cel – wykreowanie wizerunku Baby Center jako przyjazna marka, która oferuje dzieciom wszystko to co najlepsze dla ich komfortu i zadowolenia.
EFEKTY
Efekty widoczne były bardzo szybko od rozpoczęcia współpracy. W zaledwie 2 miesiące Instagram Klienta zaczął żyć, a followersi stali się bardzo aktywni. Chętnie biorą udział w konkursach i like’ują zdjęcia. Pojawiają się też częste zapytania o współpracę. Na Facebooku aktywność fanów również zwiększyła się, a publikowane treści osiągają dużo większe zasięgi. Dzięki temu wzrosła rozpoznawalność marki, która w oczach odbiorców jest godną zaufania firmą oferującą wysokiej jakości produkty.