HANA SUSHI

Branża: Gastronomia (lokal z kuchnią japońską i koreańską)
Technologia: Facebook i Instagram
Problem: Barak ciekawego contentu w Social Mediach oraz
działań Facebook Ads Rynek: Kraków i okolice Cel: Zwiększenie rozpoznawalności marki i pozyskanie nowych Klientów
Czas: Wrzesień 2020 - obecnie


Rezultaty:
170% wzrost średniego zasięgu miesięcznego postów
Rodzaj współpracy:
Prowadzenie fanpage’a firmy na Facebooku i Instagramie
Wyzwania:
– Tworzenie 5 postów tygodniowo
– Tworzenie komunikacji, która zachęca do zamówień w restauracji, ale także buduje relacje z odbiorcami i tworzy społeczność miłośników dobrej kuchni
– Prezentacja dań i oferty w sposób ciekawy dla Klienta
– Przygotowywanie propozycji akcji promocyjnych na różne okazje

Realizacja:

Hana Sushi to restauracja zlokalizowana w sercu krakowskiego Kazimierza. Specjalizuje się w kuchni japońskiej i koreańskiej. To wyjątkowe miejsce co roku od 5 lat jest wyróżniane sztućcami Michelin za wysoką jakość i wygodę. Posiada całą rzeszę stałych Klientów, którzy doceniają ją za autentyczne smaki i niecodzienny klimat.

Głównym zadaniem było zwiększenie rozpoznawalności marki, a także przyciągnięcie nowych Gości. W tym celu zdecydowaliśmy się na opracowanie strategii komunikacji uwzględniającej posty informacyjne, ofertowe, promocyjne, a także typowo angażujące.

Posty informacyjne mają za zadanie rozpowszechnić wszystkie zalety restauracji wśród odbiorców oraz wzmocnić wizerunek lidera wśród lokali z kuchnią orientalną. Posty te uwzględniały takie aspekty jak zdobyte wyróżniania Michelin, ale także przybliżały zagadnienia związane z kuchnią japońską i koreańską.

Posty ofertowe przedstawiają poszczególne dania z menu Hana Sushi w atrakcyjny sposób. Często łącząc je w kategorię lub prezentując kompozycje Gości. Posty opisują te potrawy, ale również przybliżają ich historię opisują składniki i przybliżają ciekawostki z nimi związane.

Posty promocyjne i okolicznościowe mają za zadanie zacieśniać więzi ze społecznością i pokazywać, że odbiorcy są doceniani.

Posty angażujące, jak bitwy na reakcje mają za zadanie zwiększyć aktywność fanów i dać możliwość wyrażenie swoich preferencji.

Komunikacja prowadzona jest w ciepłym stylu jednak utrzymana na stonowanym poziomie. Podkreśla wyjątkowość dań w Hana Sushi i dbałość o zadowolenie Gości.


Cel: wykreowanie i umocnienie wizerunku restauracji Hana Sushi jako jednej z najlepszych restauracji z kuchnią japońską i koreańską w Krakowie. Pozyskiwanie nowych Klientów – zachęcenie do wypróbowania dań Hana Sushi.

EFEKTY:

Wzrost rozpoznawalności marki i zbudowanie wizerunku Hana Sushi jako jednej z najlepszych restauracji sushi w Krakowie. Wzrost wyświetleń strony, a także zaangażowania odbiorców, którzy chętnie like’ują i komentują publikowane materiały. Dzięki temu coraz więcej osób decyduje się skosztować specjałów serwowanych przez Hana Sushi.

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?