Rezultaty:
ROAS: 563 %
Miesięczny wydatek: 4471,58 zł
Wartość konwersji: 25 161,94 zł
Ilość zakupów: 191
Wstęp: naSushi.pl to sklep e-commerce, który zajmuje się sprzedażą artykułów spożywczych i akcesoriów kuchni azjatyckiej. Od momentu pracy z marką systematycznie zwiększaliśmy ilość sprzedaży i wartość przychodów poprzez skalowanie kampanii reklamowych i wykorzystywanie najskuteczniejszych rozwiązań od Facebooka wykorzystywanych w e-commerce. Poniżej przedstawiamy efekty ułożonej przez nas strategii reklamowej na okres listopad-grudzień
Analiza początkowa: Głównym celem dla marki było zwiększenie sprzedaży i przychodów.
Działania: Aby zwiększyć ilość sprzedaży i wartość przychodów zdecydowaliśmy się przygotować lejek sprzedażowy mający na celu początkowo przekierować potencjalnych klientów na stronę internetową sklepu w celu zapoznania się z jej ofertą. Następnie przygotowaliśmy 2 oddzielne kampanie sprzedażowe w celu sprawdzenia, które umiejscowienie okaże się najbardziej skuteczne – Facebook czy Instagram. Naszą grupą docelową były osoby, które interesują się kuchnią azjatycką oraz zamawiające jedzenie online. Wykorzystaliśmy również grupę niestandardową podobnych odbiorców, które w przeciągu ostatnich 30 dni dokonały zakupu. Utworzyliśmy również kampanie remarketingową na osoby, które dodały produkty do koszyka lub były na stronie internetowej w przeciągu ostatnich 90 dni w celu domknięcia sprzedaży.
Wykorzystaliśmy 2 formaty kreacji reklamowych – kolekcję i katalog
Efekty: Dzięki wdrożeniu lejka sprzedażowego udało nam się domknąć sierpień z następującymi wynikami:
- ROAS: 563 %
- Miesięczny wydatek: 4471,58 zł
- Wartość konwersji: 25 161,94 zł
- Ilość zakupów: 191
Po wdrożeniu kampanii reklamowych zarekomendowaliśmy naszym klientom inwestować głównie w kampanie reklamowe na Facebooku, gdyż okazały się one bardziej skuteczne.