naSushi.pl

Branża: sklep e-commerce z artykułami spożywczymi i akcesoriami kuchni orientalnej
Technologia: Facebook i Instagram
Problem: Mała sprzedaż, niska konwersja z reklam
Rynek: Polska
Cel: Zwiększenie sprzedaży i wzrost przychodów
Czas: od 2022 roku + obecnie

Rezultaty:

ROAS: 563 %

Miesięczny wydatek: 4471,58 zł

Wartość konwersji: 25 161,94 zł

Ilość zakupów: 191

Wstęp: naSushi.pl to sklep e-commerce, który zajmuje się sprzedażą artykułów spożywczych i akcesoriów  kuchni azjatyckiej. Od momentu pracy z marką systematycznie zwiększaliśmy ilość sprzedaży i wartość przychodów poprzez skalowanie kampanii reklamowych i wykorzystywanie najskuteczniejszych rozwiązań od Facebooka wykorzystywanych w e-commerce. Poniżej przedstawiamy efekty ułożonej przez nas strategii reklamowej na okres listopad-grudzień

Analiza początkowa: Głównym celem dla marki było zwiększenie sprzedaży i przychodów.

Działania: Aby zwiększyć ilość sprzedaży i wartość przychodów zdecydowaliśmy się przygotować lejek sprzedażowy mający na celu początkowo przekierować potencjalnych klientów na stronę internetową sklepu w celu zapoznania się z jej ofertą. Następnie przygotowaliśmy 2 oddzielne kampanie sprzedażowe w celu sprawdzenia, które umiejscowienie okaże się najbardziej skuteczne – Facebook czy Instagram. Naszą grupą docelową były osoby, które interesują się kuchnią azjatycką oraz zamawiające jedzenie online. Wykorzystaliśmy również grupę niestandardową podobnych odbiorców, które w przeciągu ostatnich 30 dni dokonały zakupu. Utworzyliśmy również kampanie remarketingową na osoby, które dodały produkty do koszyka lub były na stronie internetowej w przeciągu ostatnich 90 dni w celu domknięcia sprzedaży.

Wykorzystaliśmy 2 formaty kreacji reklamowych – kolekcję i katalog


Efekty: Dzięki wdrożeniu lejka sprzedażowego udało nam się domknąć sierpień z następującymi wynikami:

  • ROAS: 563 %
  • Miesięczny wydatek: 4471,58 zł
  • Wartość konwersji: 25 161,94 zł
  • Ilość zakupów: 191

Po wdrożeniu kampanii reklamowych zarekomendowaliśmy naszym klientom inwestować głównie w kampanie reklamowe na Facebooku, gdyż okazały się one bardziej skuteczne.

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?