Sorteo

Branża: Internetowy sklep wielobranżowy
Technologia: Facebook i Instagram
Problem: Brak działań FB Ads
Rynek: Polska
Cel: Zwiększenie sprzedaży produktów oraz rozpoznawalności marki
Czas: Lipiec 2020 - Marzec 2021

Rezultaty:

  • Roas: 236%
  • Miesięczne wydatki: 5 000zł
  • Wygenerowana sprzedaż: 56 240zł
  • Liczba zakupów: 307

Wstęp:

Sorteo to internetowy sklep wielobranżowy oferujący szeroki wybór wysokiej jakości produkty renomowanych producentów. W ofercie marki znajdują się m.in. baseny i artykuły basenowe, akcesoria turystyczne, elektronika oraz małe AGD, produkty dla dzieci czy elementy wyposażenia ogrodu. Pomimo licznych rekomendacji i grupy stałych, lojalnych klientów marka nie osiągała oczekiwanych wyników sprzedaży

Analiza sytuacji początkowej:

Wstępna analiza wykazała, że nie prowadzono wcześniej działań za pośrednictwem Facebook Ads. Naszym zadaniem było stworzenie i wdrożenie strategii sprzedażowej oraz zasięgowej.

Działania:

Pierwszym etapem naszych działań było przeprowadzenie testu grupy docelowej, formatów reklamowych oraz form komunikacji. Po wybraniu najskuteczniejszych ustawień kampanii reklamowych i kreacji wdrożyliśmy kampanie na polubienia, aktywność postów i przekierowanie do witryny. Od grudnia rozpoczęliśmy aktywne działania nakierowane na sprzedaż za pośrednictwem konwersji oraz na przekierowanie do strony internetowej sklepu, o różnym pułapie cenowym. Dodatkowo uruchomiliśmy kampanię remarketingową.

Efekty:

Za ostatnie miesiące działań kampania przyniosła ROAS (zwrot z wydatków na reklamę) na poziomie 236% i 30 000 nowych unikatowych (niepowtarzalnych) użytkowników.

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?