Fit Jar to innowacyjny catering dietetyczny bazujący na bulionach kolagenowych oraz warzywnych
Jedną z najmocniejszych stron marki jest opakowanie – każdy posiłek dostarczany jest w szklanym
słoiku.
Analiza sytuacji początkowej
Podczas tworzenia koncepcji graficznej postanowiliśmy skupić się na atrakcyjnym przedstawieniu
produktu oraz podkreśleniu jego zalet. Podjęliśmy decyzję, by oprawa nawiązywała do głównych
elementów marki tj. natury, zdrowia i świeżości.
Działania
Rozpoczynając współpracę z nami, marka posiadała wyłącznie logo. Koniecznym było przygotowanie
oprawy pod każdy cykl zarówno na Facebooka jak i na Instagrama. Głównym wyzwaniem było
przedstawienie produktów w sposób atrakcyjny i przyciągający wzrok – wybraliśmy zdjęcia podesłane
przez klienta, by zadbać o wiarygodność przekazywanych treści z niewielką ilością elementów
graficznych. Dzięki temu nie odwracaliśmy uwagi detalami od przedstawionego produktu i w pełni
prezentowaliśmy jego walory. Elementem przewodnim identyfikacji wizualnej została żywa, neonowa
zieleń.
Posty Facebook:
Posty udostępniane na Facebooku charakteryzowała niewielka powierzchnia treści [napisów oraz
elementów graficznych] w przypadku postów produktowych i informacyjnych oraz wyważona pod
względem stosunku treści do grafiki oprawa postów z opiniami klientów.
Siatka graficzna:
Wspólnie z klientem ustaliliśmy koncepcję działań, która pozwoliła nam stworzyć widowiskową
siatkę graficzną na Instagramie. Statystyki szybko pokazały, że to rozwiązanie nie tylko przyciągnęło
zainteresowanych odbiorców do obserwacji profilu, ale również do skorzystania z oferty marki.
Insta Stories
Stworzenie osobnej oprawy dla treści udostępnianych w formie relacji na Instagramie doprowadziło
do stale rosnącej liczby osób zarówno obserwujących, jak i biorących udział w treściach
zachęcających do interakcji np. W ankietach, ale i konkursach organizowanych przez markę.