Cała prawda o Instastories!

Instastories to jedno z narzędzi do komunikowania się social mediach. Przez niektórych jest uważane za najlepszą funkcję na Instagramie. Dlaczego? Instastories dociera do większej grupy obserwatorów niż posty.

Priorytetem jest to, aby było ono skuteczne. Przedstawiamy w paru punktach sposoby, na dobre prowadzenie relacji: 

  • Staraj się wzbudzić aktywność obserwatorów. Możesz to zrobić dodając ankiety, quizy lub suwaki. Wszyscy lubimy brać udział w takich aktywnościach.  
  • Teksty, które dodajesz powinny być krótkie. Relacje trwają zaledwie parę sekund, więc odbiorca musi mieć czas na przeczytanie ich 
  • Istotny jest duży font oraz wyraźne grafiki. Nie można przybliżyć Instastories – zadbaj więc o to, aby odbiorca nie musiał wytężać wzroku.

  • Pamiętaj o jednolitej grafice. Stawiaj na podobne kolory i pisz zawsze tym samym fontem. Twój profil po pewnym czasie będzie z tym kojarzony.  
  • Jeśli nie masz pomysłu na relacje – stwórz dni tematyczne. Zerknij na jeden z poprzednich wpisów na naszym blogu. Znajdziesz tam cały artykuł dotyczący dni tematycznych.  
  • Postaraj się dodawać relacje tak często, jak tylko jesteś w stanie. Dzięki regularności przyzwyczajasz widzów do swojej obecności w social mediach.  
  • Nagrania wideo są bardziej pożądane od grafik. Jeśli masz pomysł i możliwość twórz jak najwięcej treści tego typu. 
  • Nie wstydź się i rozpocznij pogadanki na swoim Instagramie. Tym samym dasz się poznać i polubić. Możesz stać się dla swoich odbiorców kimś więcej niż tylko jednym z wielu.

Warto wykorzystać powyższe porady. Zwróć uwagę na to, że większość popularnych kont skupia się obecnie głównie na wartościowych relacjach. Dużo osób wrzuca na nie nawet posty, gdyż Instastories ma większe zasięgi, zwłaszcza wtedy, gdy jest regularnie prowadzone.  

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?