14
Sierpień2018

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku? Poznaj 6 powodów!

Facebook nadal znajduje się w czołówce portali społecznościowych, a liczba osób korzystających z jego funkcji w dalszym ciągu wzrasta. Należy zauważyć, że zwiększająca się baza aktywnych użytkowników daje możliwość dotarcia...
Facebook nadal znajduje się w czołówce portali społecznościowych, a liczba osób korzystających z jego funkcji w dalszym ciągu wzrasta. Należy zauważyć, że zwiększająca się baza aktywnych użytkowników daje możliwość dotarcia do wielu obecnych, jak i potencjalnych klientów marki. Ponadto posiadanie własnego Fanpage'a staje się popularnym trendem wśród wielu firm. Nic dziwnego, bowiem reklama na tak dużym portalu społecznościowym jest w stanie przynieść realne korzyści. Płatne reklamy Facebook Ads gwarantują intuicyjny sposób tworzenia własnych kampanii reklamowych i ich wysoką skuteczność. Oto powody, dla których inwestowanie w facebookowe reklamy jest dobrym pomysłem.  
  1. Zwiększenie ruchu w witrynie firmy
Reklama zamieszczona na Facebooku to jedna z najbardziej skutecznych metod zwiększania  liczby odwiedzin na stronie www Twojej marki. Kiedy skomponujesz ją za pomocą ciekawej grafiki, intrygującej treści posta i reklamowego przycisku CTA, łatwo zdobędziesz liczących się klientów. Ponadto kampania umożliwi odesłanie ich do witryny internetowej firmy.    
  1. Dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów
Ilość aktywnych kont użytkowników Facebooka przekroczyła już 2 miliardy na całym świecie, a to wskazuje na ciągle rosnącą popularność portali społecznościowych. Reklamowanie się na Facebooku, pozwala na zwiększenie zasięgu Twojej firmy i znalezieniu nowych potencjalnych klientów. Dlatego nie daj się wyprzedzić, dotrzyj do użytkowników Facebooka przed konkurencją.
  1. Wzrost popularności i rozpoznawalności Twojej marki w Internecie
Duże firmy coraz częściej decydują się na prowadzenie rozbudowanych kampanii reklamowych online, doceniając tym samym drzemiący w nich potencjał. Promowanie Twojego przedsiębiorstwa za pośrednictwem Facebook Ads, umożliwia szybki wzrost popularności firmy oraz zaufania klientów. Ponadto budowana w ten sposób świadomość marki, ma bezpośredni wpływ na jej pozytywny wizerunek, który jest potrzebny do dalszego rozwoju Twojego biznesu.  
  1. Budowanie dialogu z klientem
Współczesny konsument nie oczekuje już tylko produktów spełniających jego oczekiwania. Marka, której ufa, powinna wchodzić z nim w nieustanny dialog i budować więź opartą na odpowiedziach na zadane pytanie oraz efektywnych, nowoczesnych reklamach. Natomiast Facebook i wykonane za jego sprawą kampanie reklamowe umożliwiają pozostanie z klientem w stałym kontakcie.
  1. Dotarcie do konkretnej grupy docelowej
Odpowiednio skonfigurowana kampania Facebook Ads ma szanse dotrzeć do ściśle określonego grona odbiorców. Reklama, która jest dobrze rozplanowana, wyświetli się użytkownikom o zdefiniowanych zainteresowaniach, pasujących do profilu promowanej firmy. Niemal chirurgiczna precyzja, z którą są oni selekcjonowani, jest gwarancją aż 90% skuteczności. Wybierani odbiorcy mogą być definiowani ze względu na wiek, płeć, zainteresowania oraz przyzwyczajenia online.  
  1. Budowanie wizerunku nowoczesnej firmy
Nowoczesna firma powinna podążać za najnowszymi trendami i być „na czasie”. Reklama w mediach społecznościowych jest modna, niezwykle elastyczna i dopasowana do potrzeb użytkowników. Zwiększa to prestiż przedsiębiorstwa, ukazując Twoją markę jako wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom współczesnego konsumenta.      
  1. Niskie koszty
Należy zauważyć, że Twoja firma za pomocą kampanii prowadzonych na Facebooku może diametralnie zwiększyć swoje zyski. Niewątpliwie ogromnym plusem tej działalności jest jej niski koszt w stosunku do dużej skuteczności. Już niewielkie nakłady finansowe pozwalają w odpowiedni sposób skalibrować reklamę dopasowaną do potrzeb Twojej marki i zwiększyć grono potencjalnych klientów. Ponadto menedżer reklam na Facebooku, pozwala zachować stałą kontrolę nad Twoim budżetem, który może być nadzorowany z urządzeń mobilnych i stacjonarnych.     Reklamowanie się na Facebooku nie tylko przynosi wysokie zyski przy niskim nakładzie finansowym, ale również wpływa znacząco na rozpoznawalność marki w sieci. Jednak odpowiednie skalibrowanie kampanii w Facebook Ads, wymaga odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Są to jedne z powodów, dla których oddanie kanałów reklamowych w ręce profesjonalnych agencji social media będzie najlepszym wyborem.