napis merry christmas na choince
21
grudzień2020

Święta w Internecie

Media społecznościowe są nieodłącznym towarzyszem człowieka - nawet podczas świąt Bożego Narodzenia. To one pozwalają być w stałym kontakcie z bliskimi i mieć natychmiastowy dostęp do informacji. Przepisy świąteczne, życzenia...
Media społecznościowe są nieodłącznym towarzyszem człowieka - nawet podczas świąt Bożego Narodzenia. To one pozwalają być w stałym kontakcie z bliskimi i mieć natychmiastowy dostęp do informacji. Przepisy świąteczne, życzenia za pomocą smsów, pomysły na prezent zaczerpnięte z sieci i zdjęcia z wigilijnej kolacji na Facebooku i Instagramie. Grudzień to bardzo intensywny czas w social media, dlatego warto wiedzieć , co jest najczęściej wyszukiwane w Internecie i co przygotowali dla nas popularni, internetowi twórcy.   napis merry christmas na choince

Najpopularniejsze hasła w wyszukiwarce  

Jak się okazuje prym w wyszukiwarce wiodą życzenia świąteczne, a tuż za nimi kartki świąteczne i pomysły na prezent. Sporą popularnością cieszą się również ozdoby świąteczne - zarówno te do kupienia, jak i te do zrobienia własnoręcznie. W kwestii przygotowań, tutaj pojawiają się hasła świąteczna fryzura i świąteczne paznokcie. Nikogo również te powinno zdziwić to, że jednym z najpopularniejszych haseł stało się niedziele handlowe grudzień 2020. W dalszej kolejności Polacy szukają sposobów na spędzenie świąt - mowa tutaj o świątecznych piosenkach, filmach i serialach na Netflixie, oraz, co najważniejsze, świątecznych przepisach! Na pierniczki, barszcz lub śledzie i sałatki.   pierniczki na talerzu

Przepisy i życzenia  

Książka kucharska powoli zaczyna stawać się wspomnieniem. Teraz interesujących przepisów kulinarnych, zwłaszcza przed Bożym Narodzeniem, dostarcza wyszukiwarka. W sieci dostępna jest masa blogów, stron czy kanałów w serwisie Youtube. Wydawać by się mogło, że gotowanie potraw wigilijnych staje się prostsze, gdy można posiłkować się znanym blogerem kulinarnym.   A jak ma się sprawa z życzeniami? Zazwyczaj wykorzystuje się do tego Internet lub telefon. Coraz rzadziej wysyła się kartki świąteczne za pośrednictwem tradycyjnej poczty, ze względu na coraz mniej wolnego czasu. Wysłanie życzeń za pomocą social media wydaje się rozwiązaniem o wiele prostszym i szybszym. Należy jednak pamiętać, że także tutaj występuje savoir-vivre. Wysyłanie gotowych szablonów do wszystkich znajomych może się źle skończyć, dlatego warto pomyśleć o bardziej spersonalizowanych życzeniach. Osoba, której ślemy życzenia bardziej doceni fakt, że zostały stworzone samodzielnie.  

Prezenty, prezenty, prezenty...  

W Polsce Internet jest najpopularniejszym sposobem na wyszukiwanie pomysłów na prezent. Coraz częściej samych zakupów dokonuje się za pośrednictwem nie tylko komputera czy laptopa, ale również smartfona lub tableta. Polacy najczęściej wyszukują gier wideo, prezentów związanych z hobby i czasem wolnym oraz nowoczesnych technologii. Inspiracji można szukać w ogólnodostępnych porównywarkach marek, sklepach internetowych i stronach wybranych producentów. Ciekawym sposobem na wyszukiwanie inspiracji stały się również takie portale jak Instagram i YouTube. To właśnie tam wielu polskich influencerów i youtuberów decyduje się wrzucać swoje własne propozycje na udany prezent pod choinkę.   Prezentownik” to znana seria propozycji prezentowych przygotowanych przez influencerów dla odbiorców. To świetna inspiracja do kupienia oryginalnych podarunków dla najbliższych.  prezenty na święta

Świąteczne szaleństwo  

W ostatnich latach bardzo popularne stało się relacjonowanie przebiegu świąt poprzez takie portale jak Instagram oraz Facebook. Coraz częściej można tam zobaczyć relacje z ubierania choinki, pieczenia pierników czy samej wigilijnej kolacji oraz odpakowywania świątecznych prezentów.   W świątecznym szaleństwie nie mogło zabraknąć popularnych “vlogmasów”, czyli vlogów kręconych przez Youtuberów w grudniu. Znajdziemy w nich pokazywanie dekorowania mieszkania, ubierania choinki i świąteczne zakupy. Nie zawodzą także specjalistki od urody. Zarówno na Youtubie, jak i Instagramie można znaleźć wiele poradników dotyczących makijażu oraz fryzur świątecznych.   Social media to potężne narzędzia, które są często i chętnie wykorzystywane w okresie świątecznym. To idealne miejsce do szukania inspiracji, przepisów i kartek świątecznych. Nic więc dziwnego, że dzielenie się z innymi swoimi świątecznymi przeżyciami staje się coraz bardziej normalne!