święty mikołaj patrzący przez lornetkę
11
grudzień2020

5 sposobów na świąteczne promocje

Grudzień to niezwykle ważny czas dla każdego właściciela biznesu. To właśnie Mikołajki, święta Bożego Narodzenia oraz początek nowego roku umożliwiają znaczny wzrost sprzedaży. Dlatego, tak istotne jest właściwe przygotowanie skutecznych...
Grudzień to niezwykle ważny czas dla każdego właściciela biznesu. To właśnie Mikołajki, święta Bożego Narodzenia oraz początek nowego roku umożliwiają znaczny wzrost sprzedaży. Dlatego, tak istotne jest właściwe przygotowanie skutecznych kampanii świątecznych, które pomogą pozyskać nowych klientów. Zatem, jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób zachęcić nowe osoby do skorzystania z Twojej oferty, to koniecznie zapoznaj się z tym artykułem. święty mikołaj patrzący przez lornetkę

1.Happy Hours

Kto powiedział, że promocje i rabaty muszą obowiązywać przez cały grudzień? Ograniczone czasowo oferty, to zawsze dobry pomysł, jednak co jeśli pójdzie się o krok dalej i zawęzi ten czas do konkretnych godzin? Naszym zdaniem, to skuteczny sposób, aby klient szybciej sięgnął do swojego portfela i cieszył się niepowtarzalną okazją zakupu w lepszej cenie. Dlatego, stwórz wydarzenie oraz relacjonuj całą akc w mediach społecznościowych, aby skutecznie roznieść informacje o promocji 

2.Oferta skierowana do konkretnego klienta

W okresie świątecznym każdy z nas jest bombardowany wieloma ofertami. Nic w tym dziwnego, skoro to właśnie wtedy szukamy prezentów dla bliskich, mamy ochotę zrobić coś dla siebie lub po prostu chcemy skorzystać z opłacalnych promocji. Właśnie dlatego, konieczne jest właściwe dobranie produktów i usług do konkretnych osób, które będą miały możliwość je zobaczyć. W celu stworzenia skutecznych reklam na facebooku bądź Instagramie przeczytaj więcej w naszym artykule o tym, jak określić grupę docelową.  

3.Nagroda dla wiernych klientów

Pozyskanie nowych klientów w okresie świątecznym to połowa sukcesu. Niemniej jednak, ważne jest równie zatrzymanie ich w naszej grupie odbiorców. Dlatego, warto zaoferować im dodatkowe rabaty za zapisanie się np. do newslettera i wyrażanie zgody na kontakt. Zatem, jeżeli zajmujesz się prowadzeniem firmowego fanpage to stwórz posty, które przekierują do witryny, która umożliwia zapis do newslettera i ciesz się pozyskanymi kontraktami.  

4.Konkurs

W kwestii konkursu chyba nikt nie ma wątpliwości, że jest to świetny pomysł. Taka forma promocji, nie tylko zwiększy zaangażowanie odbiorców, poprawi zasięgi, ale również ociepli wizerunek firmy. Czego chcieć więcej? Wystarczy tylko ustalić konkretny regulamin konkursu, datę zakończenia oraz wybrać nagrodę. W tym celu wykorzystaj ogromne możliwości mediów społecznościowych i zorganizuj wydarzenie, które dotrze do wszystkich!  

5.Darmowy prezent/dostawa

Kto nie lubi darmowych prezentów? Chyba każdy z nas ucieszy się z możliwości zaoszczędzenia lub otrzymania gratisu. Właśnie dlatego, nieustanie od dawna, wiele firm oferuje darmową dostawę lub prezent dołączony do zakupów. W okresie świątecznym jest to szczególnie ważne, ze względu na ilość ofert promocyjnych. Dlatego, koniecznie poinformuj odbiorców w mediach społecznościowych o wszystkich swoich specjalnych ofertach i stań się lepszy od swojej konkurencji. prezenty Dobrze stworzona i zorganizowana kampania świąteczna możne przynieść największe korzyści w ciągu całego roku. Oznacza to, że wszystkie działania muszą zostać przygotowane odpowiednio wcześniej ze szczególną starannością i dbałością o każdy szczegół. Dlatego, jeżeli chcesz mieć pewność, że każdy z powyższych punktów zostanie dobrze zrealizowany, to skorzystaj z pomocy agencji social media i zacznij lśnić w Internecie.