Tik Tok – nowości 2022 roku 

Tik Toka nikomu już nie trzeba przedstawiać. Ta aplikacja mobilna jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych, w której tworzone są i udostępniane krótkie filmy na dowolny temat. Jakie nowości przyniosła nam pierwsza połowa 2022 roku? Dowiesz się tego w tym artykule! 

Tik Toka nikomu już nie trzeba przedstawiać. Ta aplikacja mobilna jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych, w której tworzone są i udostępniane krótkie filmy na dowolny temat. Jakie nowości przyniosła nam pierwsza połowa 2022 roku? Dowiesz się tego w tym artykule! 

Statystyki  

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie konta na Tik Toku. Jest to bardzo dobre posunięcie, ponieważ szacuje się, że przychody z reklam w tej aplikacji wzrosną trzykrotnie w stosunku do roku 2021 i osiągną poziom ponad 11 mld dolarów!  

W platformie zaangażowanych jest już ponad miliard użytkowników na całym świecie. Analizy wskazują, że Tik Tok stał się najpopularniejszą aplikacją społecznościową wśród młodych ludzi, wyprzedzając Snapchata i Twittera. 

Dislike button, czyli nowy sposób na spam 

Od połowy kwietnia 2022 roku Tik Tok wdrożył nową funkcjonalność polegającą na oznaczaniu przez użytkowników komentarzy, które uważają za nieodpowiednie lub nieistotne. Taka aktywność jest w pełni anonimowa – zarówno dla szerokiej publiczności, jak i samego autora prezentowanych treści.  

Wszystko po to, by zapobiec niechcianemu spamowi i stworzyć bezpieczne miejsce do prawdziwie zaangażowanych odbiorców. Oznaczać można komentarze kompletnie nie odnoszące się do opublikowanego filmiku. Natomiast opinie, które są związane z mową nienawiści, zastraszaniem, hejtem itd. mają być zgłaszane nadal w ten sam standardowy sposób. 

Dłuższe formaty filmów 

Tik Toka znamy przede wszystkim z krótkich, 15- lub 60- sekundowych filmów. To właśnie dzięki takiej długości zyskał on tak dużą popularność. Zaskoczeniem niektórych było, kiedy w 2021 roku wprowadził także format 3 minutowy. Zatem postanawia jeszcze bardziej wydłużyć możliwość udostępnianych treści?  

Obecnie testowane są formaty 5-cio, a nawet 10-cio minutowe! Wszystko po to, by stworzyć konkurencję dla YouTube’a. Dłuższe formaty pozwolą także zwielokrotnić całkowity czas korzystania z aplikacji i dać większą swobodę wyrazu dla twórców tej platformy.  

Jak wprowadzone rozwiązania wpłyną na dalszy rozwój aplikacji i społeczności Tik Toka? Czy pomysł dłuższych filmów przypadnie użytkownikom do gustu? Wszystkiego dowiemy się już wkrótce! 

Szukasz podobnych działań dla swojej firmy?